Fighting Umbrella Corporation

Friday, August 13, 2010

poster


Dunia yang telah dirosakan oleh infeksi virus, Alice (Milla Jovovich) meneruskan perjalanan untuk mencari korban yang masih selamat dari wabak T- Virus dan membawa mereka ketempat yang selamat.

Pertempuran dasyat dengan Umbrella Corporation mencapai penghujungnya, tapi Alice mendapat bantuan tak terduga dari seorang teman lama [klon'nya] yang masih terselamat. Sebuah petunjuk baru yang menjanjikan sebuah tempat selamat dari kematian dan membawa mereka ke Los Angeles. Tetapi tempat dari petunjuk itu hanyalah perangkap kepada mereka. Alice dan klon’nya terperangkap, kerana ketika mereka tiba kota tersebut, ribuan zombie sedang menanti kedatangn mereka.

Perperangan 'Zombie' akan berlaku dengan dasyatnya, hanya 1 senjata berkuasa sahaja dapat membunuh zombie-zombie. Penjahat yang masih hidup bersembunyi di tempat Umbrella Corporation.

Bagi Umbrella Corporation, tempat mereka kononnya selamat dari ancaman zombie yang menganas dan boleh bersembunyi dari Alice, tapi silap! Alice berjaya memecah masuk dan melawan musuh dari Umbrella Corporation itu. Adakah Alice dan klonnya selamat dari para zombie dan peminmpin Umbrella Corporation?

Sama-sama kita saksikan pertempuran dasyat zombie dan musuh dari Umbrella Corporation di skrin 3D, bersama-sama zombie yang bakal menganas di depan mata anda pada 10 September 2010.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Pelam Muda